Τρίτη 21 Μαρτίου 2006

Κομμένα δέντρα

Τρίτη σήμερα και δεν έχουμε κάτι ενδιαφέρον από το χωριό.
Γενικά όμως στην περιοχή μας και ιδιαίτερα στο δημοτικό διαμέρισμα της Καρίτσας έχει γίνει μεγάλο θέμα τώρα τελευταία με το κόψιμο των μεγάλων δέντρων της κεντρικής πλατείας .Έχουν ασχοληθεί με αυτό τοπικές εφημερίδες , κανάλια , μηνύσεις έχουν γίνει μάλλον , και γενικά υπάρχει μια αναστάτωση με το θέμα αυτό. Θα καταθέσω την προσωπική εμπειρία από το όλο θέμα .
Βρισκόμουν στην Καρίτσα λόγο δουλείας την ώρα που κόβανε τα δέντρα ,μαζί μου είχα την φωτογραφική μηχανή όπως συνήθως . Βρίσκοντας το όλο θέαμα ενδιαφέρον άρχισα να τραβώ φωτογραφίες , πρώτα από μακριά και πλησίαζα ποιο κοντά , φτάνοντας κοντά καλημέρισα τους ανθρώπους που κόβανε τα δέντρα και συνέχισα να τραβώ φωτογραφίες .Στην ερώτηση μου για το που χρησιμοποιούνται τα συγκεκριμένα δέντρα ( πεύκα ) μου απάντησαν ότι είναι για παλέτες μόνο , ψιλό άχρηστα δηλαδή .βλέποντας όμως να συνεχίζω να τραβώ φωτογραφίες είχαν μια αγωνία για το τι είμαι και αυτό φάνηκε με την αμέσως επόμενη ερώτηση που μου έκαναν , και μόλις η απάντηση μου ήταν ότι είμαι απλός περαστικός που τραβά το όλο θέαμα από καλλιτεχνική άποψη , τους έφυγε ένα άγχος λέγοντας μου
-Α εντάξει δεν είσαι κανένας από αυτούς τους οικολόγους .
Εκεί εγώ δεν σκέφτηκα ότι μπορεί να κάνουν κάτι παράνομο και συνέχισα να βλέπω το όλο θέαμα από καλλιτεχνικής άποψης ,πίστευα ότι είχαν της απαραίτητες άδειες για να κάνουν αυτό που έκαναν .
Εγώ έφυγα από εκεί με το κεφάλι μου ήσυχο , αλλά μετά είδα στις τοπικές ειδήσεις ότι γινόταν εκεί ήταν παράνομο σε μεγάλο βαθμό και αυτό διότι είχαν άδεια να κόψουν 3-4 δέντρα μάλλον αλλά αυτοί τα έχουν κόψει σχεδόν όλα .Από εκείνη τη μέρα τα δέντρα έχουν μείνει μισό κομμένα στη μέση της πλατείας δεν ξέρω τι θα γίνει στη συνέχεια.
Δεν ξέρω ποιος είναι υπεύθυνος ακριβώς για αυτή την κατάσταση αλλά μεγάλο μερίδιο ευθύνης πρέπει να φέρουν από το Δήμο .
Και κάτι ακόμη από ότι έχω καταλάβει αυτοί που κόβουν τα δέντρα ( δεν μιλώ για τους συγκεκριμένους αλλά γενικά) πιστεύω ότι είναι αδίστακτοι δεν τους νοιάζει τίποτα μόνο πως θα κόψουν δέντρα ,και μάλιστα όσο περισσότερα μπορούν .
Ποιο κάτω παρουσιάζω μια φωτογραφία από την κοπή (όχι καμία πίττας)
Image Hosted by ImageShack.us

Ζίτσα 21 Μαρτίου 2006

Δεν υπάρχουν σχόλια: