Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2006

Νέο έργο

Χτες το μεσημέρι και ενώ γυρνούσα από Γιάννενα μετά την Κληματία βλέπω το δρόμο κλειστό από μηχανήματα . Κάποιος μου έκανε νόημα να περιμένω λιγάκι , Ενώ περίμενα άρχισα συζήτηση μαζί του ,ρώτησα τι είναι όλα αυτά και μου είπε ότι άρχισαν να φτιάχνουν το δρόμο από τη Ζίτσα μέχρι τη διασταύρωση του κεντρικού δρόμου που πάει για Ηγουμενίτσα .Εκεί θα φτιαχτεί κόμβος μου είπε .Στην ερώτηση σε πόσο καιρό υπολογίζουν να φτιαχτεί ο δρόμος ?Μου είπε για 6 με 7 μήνες είναι η συμφωνία αλλά μέσα στο χειμώνα δύσκολα να ρίξουν άσφαλτο έτσι θα πάρει παραπάνω μέχρι να τελειώσει .Δηλαδή του χρόνου το καλοκαίρι κάποια στιγμή θα έχει τελειώσει .Για το τι ακριβώς θα γίνει μου λέει ότι θα κάνουν διαπλάτυνση και θα ρίξουν νέα άσφαλτο .Άργησε λίγο αλλά άρχισε το έργο .Θα πρότεινα ότι όλο αυτό το διάστημα που θα γίνονται εργασίες στο δρόμο καλύτερα θα ήταν η διαδρομή Ζίτσα –Γιάννενα να γίνετε μέσο Πρωτόπαπας και από εκεί καλός είναι ο δρόμος έχουν ρίξει και νέα άσφαλτο πριν 2-3 μήνες και για χρόνο το ίδιο πάνω κάτω θα είναι αν φανταστείς ότι στο σημείο που γίνονται τα έργα θα πρέπει να πηγαίνεις πολύ αργά η ότι θα πρέπει να περιμένεις να τον ανοίξουν αν δουλεύουν εκείνη τι στιγμή .Αυτά με το δρόμο .Μεσημέρι πέμπτης και αρκετά σύννεφα έχουν μαζευτεί γύρο από το χωριό και νομίζω ότι άκουσα να μπουμπουνίζει δεν ξέρω τι μας επιφυλάσσει ο καιρός πάλι .



Ζίτσα 21 Σεπτεμβρίου 2006

Δεν υπάρχουν σχόλια: