Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Νόμιζα την τελευταία

φορά που έγραψα κάτι ότι είχα αργήσει να ανανεώσω και δικαιολογούμουν τη να πω για αυτή τα φορά τώρα. Δεν λέω τίποτα συνεχίζω.
Η ζωή στο χωριό κυλά κανονικά ο κόσμος βγαίνει έξω για δουλείες στα αμπέλια κάθε μέρα -όλη μέρα.
Εγώ είμαι καλά. Σήμερα αρκετή ώρα τα ημέρας την ξόδεψα κάνοντας αυτή
τα δουλεία. Οι αναμενόμενες βροχές για σήμερα αργά το απόγευμα μας κάνανε να τρέχουμε όλη μέρα και όχι μόνο εμάς αλλά και όλους όσους έχουν να κάνουν παρόμοια δουλεία ,βλέπετε αυτές οι μέρες τα έχουν αυτά .
Τώρα είμαι κουρασμένος αλλά ήθελα να γράψω κάτι στο blog μιας και είχα πολύ καιρό. Τώρα προσπαθώ να θυμηθώ κάποιο γεγονός άξιο αναφοράς που να έλαβε χώρα αυτές τις μέρες στο χωριό αλλά μάλλον η προσπάθεια είναι μάταια..
Αυτό είναι το 300 άρθρο που γράφω -παράξενο μου φαίνεται πέρασαν 2 χρόνια και κάτι μέρες.
Τώρα θυμήθηκα και την ομάδα , το Σάββατο δίνει το τελευταίο παιχνίδι της για φέτος και χρειάζεται νίκη για να τερματίσει σίγουρα στην τρίτη θέση ώστε να δώσει αγώνα μπαράζ για την άνοδο της στην πρώτη κατηγορία.


Αυτά και συνεχίζουμε ……………




Ζίτσα 17 Μαΐου 2007

3 σχόλια:

Maria Iribarne είπε...

Δεν μπορώ να τη δω καλά τη φωτογραφία, ένας Θεός ξέρει τι μου φταίει πάλι, θερισμός είναι; Αν ναι, νωρίς δεν είναι, στην Κ. θυμάμαι θέριζαν τον Ιούνιο.

Ζίτσα είπε...

den einai akrivos therismos alla kati paromoio .

Maria Iribarne είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.