Κυριακή 26 Αυγούστου 2007

Γεια σας από τη Ζίτσα

Είναι Κυριακή μεσημέρι : έξω η ζέστη είναι αρκετή όπως και ο αέρας που φυσά δυνατά κατά διαστήματα .
Μερικές στιγμές το μυαλό μου πάει στις φωτιές ,είναι φοβερό αυτό που συμβαίνει
Μέχρι στιγμής εδώ δεν υπάρχει κάτι και ας ελπίσουμε να μην υπάρξει , πριν δυο τρία βράδια φαινόταν 2 φωτιές σε διαφορετικά σημεία γύρο από το χωριό .

Νομίζω ότι από αύριο αν όχι από σήμερα οι περισσότεροι που είχαν έρθει στο χωριό για το καλοκαίρι θα αρχίζουν να αποχωρούν.

Η κούραση των ημερών και η ζεστή που είναι έντονη τις τελευταίες μέρες και στο χωριό μας μου διώχνουν κάθε διάθεση να γράψω κάτι στο blog .
Βασικά δεν έχω και πολλά να πω για τη γιορτή μια μέρα πήγα και κάθισα πολύ λίγο
Για μένα η γιορτή δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο γενικά
Δεν ξέρω και τον ακριβή λόγο ύπαρξης της έτσι όπως συνεχίζει ,αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει .
Δεν έχω ρωτήσει και πολύ κόσμο να μου πει την άποψη του πάνω στη γιορτή όχι μόνο τη φετινή αλλά γενικά .

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα στο χωριό
Ποιο κάτω έχω μια φωτογραφία τραβηγμένη κάπου μέσα στο χωριό


Ζιτσα 26 Αυγούστου 2007

Δεν υπάρχουν σχόλια: