Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

Δεν ξέρω πως


να αρχίσω το ποστ αυτό, βασικά έχω βγάλει μερικές φωτογραφίες νυχτερινές πριν λίγο και όλες μου αρέσανε πολύ ,Είναι τραβηγμένες στους δρόμους του χωρίου σε ένα διάλειμμα που έκανε η βροχή γιατί τώρα έχει ξαναρχίσει πάλι .
Εκτός από βροχή έξω έχει και αέρα από ότι ακούω τώρα.
Γενικά προσπάθησα στα πλάνα που έχω τραβήξει να μην έχω αυτοκίνητα -ανθρώπους ήθελα να είναι μόνο δρόμος ,νομίζω έτσι είναι ποιο ατμοσφαιρικές.
Τα τσίπουρα τα έχουν τελειώσει οι περισσότεροι.
Αυτό με τα τσίπουρα έρχεται άσχετο με τα προηγούμενα αλλά ήθελα να πω και κανένα νέο για να δικαιολογήσω τον τίτλο του blog
Λοιπόν δεν έχω κάτι άλλο να πω τώρα απλός δείτε τις φωτογραφίες και πείτε αν θέλετε ποια είναι η καλύτερη για σας.


Ζίτσα 21 Νοεμβρίου 2008





<<<<span class= <<<span class= <<<span class= <span class=
<<span class= <<span class= <<span class=<span class=









1 σχόλιο:

ΜΙΧΑΛΗΣ είπε...

ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΗΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ: ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ (ΓΚΑΡΑΖ) ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΑΠΑΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ)