Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2006

Ενδιαφέρον σχόλιο

- Σάββατο σήμερα 21 Οκτωβρίου μόλις άνοιξα τον υπολογιστή και είπα να κάνω ανανέωση του blog , βασικά δεν είχα κάτι στο μυαλό μου για το τι θα έγραφα .Όμως μέσα στο blog διάβασα αυτό το σχόλιο : καλημέρα .πάρα πολύ καλό το σαιτ αυτό αλλά πολύπλοκο και πολύ αγγλικούρα στο τρόπο χειρισμού του.τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγω που δε σκαμπάζω και πολλά. αν ο τρόπος γραφής και η αποστολή μηνυμάτων ήταν πιο απλή ( κάτι σαν το forum του pas,gr )τότε προσωπικά εγω αλλά και άλλοι φίλοι θα μπορούσαμε να μιλάμε με τα μηνύματα μεταξύ μας αλλα και να στέλνουμε διάφορα πράγματα που ίσως ενδιαφέρουν όπως σχόλια, φωτογραφίες, μουσική, προγράμματα κλπ .μια ιδέα μου είναι. Λάρισα
Ενδιαφέρον το βρίσκω αλλά το site αυτό δεν έχει περισσότερες δυνατότητες για μεγάλες αλλαγές και οποία μηνύματα θέλει να στείλει κάποιος μπορεί να το κάνει μέσα από την αποστολή σχολίων και εκεί μπορεί να απάντηση ο άλλος και να γίνει κάποιος διάλογος αν θέλουν όσο για φωτογραφίες η κάτι άλλο μπορεί να θέλει κάποιος να μου τα στείλει με e-mail και να τα δημοσιεύσω, αυτά έχω να πω εγώ αν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο περιμένω τις απόψεις σας .

- Σήμερα βρέχει - βρέχει πολύ όλη μέρα είναι μια άκρως φθινοπωρινή μέρα ,στο χωριό σε γενικές γραμμές ήταν ησυχία. Κάποια στιγμή είδα ένα τουριστικό λεωφορείο να περνά αλλά δεν ξέρω που μπορεί να πήγε ,δεν είναι ακόμη έτοιμη η Ζίτσα να δεχτεί τουρισμό και μάλιστα μαζικό αλλά έχει τις δυνατότητες θα γίνει και αυτό σιγά σιγά όμως .
- Η τοπική ομάδα ποδοσφαίρου παίζει αύριο Κυριακή στο γήπεδο μας στις 4

Αυτά τα λίγα και καλό σαββατοκύριακο

Δεν υπάρχουν σχόλια: