Κυριακή 4 Μαρτίου 2007

5 πράγματα

για μένα που κάποιοι τα ξέρετε όχι βέβαια όλα και υπόλοιποι θα τα μάθετε μόλις τελειώσετε το άρθρο.

  • Μικρός έπαιζα γύρο γύρο από αυτό και το οποίο τότε μου φαινόταν τεράστιο, τώρα όχι και τόσο.
  • Τώρα μένω και εργάζομαι εδώ
  • Μου αρέσει να φωτογραφίζω ,έχω πάρει και μέρος σε μια έκθεση φωτογραφίας και στο μέλλον σίγουρα κάτι θα κάνω πάλι με τις φωτογραφίες που βγάζω αρκετά συχνά .Μου αρέσουν οι φωνογραφίες μου να έχουν μέσα και το ανθρώπινο στοιχείο και κυρίως φωτογραφίζω τη ζωή στο χωριό και πολλές φορές σε ασπρόμαυρο -έχουν κάτι το διαφορετικό!!
  • Έχω μια ιδιαίτεροι σχέση με αυτόν, παλιότερα τους μάζευα σε γυάλες από ψάρια και τα τάιζα με πεταλουδίτσες, τώρα αν τα δω στο σπίτι η θα τα αφήσω και δεν θα τα πειράξω καθόλου η αν είναι πολύ μεγάλος θα τον βγάλω έξω ζωντανό !!! το ίδιο κάνω και με αλλά ζωύφια συνήθως.
  • Τα κείμενα που βάζω στο blog μου πρώτα τα γράφω στο word και μετά τα ανεβάζω. Είμαι λίγο ανορθόγραφος και επίσης και με τον τονισμό των λέξεων δεν τα πάω καλά .Στα πρώτα post μου λόγο κάποιου προβλήματος στο word δεν μπορούσα να τα ελέγξω και είχα πολλά σχόλια από αναγνώστες του τύπου «πολύ ωραία τα κείμενα σου αλλά πρόσεξε και λίγο την ορθογραφία!! ».Βέβαια και τώρα κάποιο λαθάκι ξεφεύγει τι να σου κάνει και το word αν δεν προσφέρεις και εσύ λίγη βοήθεια.



Τώρα εγώ κανονικά έπρεπε να δώσω πάσα σε άλλους 5 αλλά λόγου του ότι 5 και όχι μόνο από αυτούς που ήθελα να διαβάσω κάτι γι’ αυτούς τα έχουν γράψει ήδη έτσι πετάω πάσα σε οποίον θέλει να γράψει κάτι για τον εαυτό του !!!

13 σχόλια:

Maria Iribarne είπε...

Τώρα το λες σοβαρά ότι αν δεις σκορπιούς στο σπίτι δεν τους πειράζεις καθόλου (έστω, μικρούς);Δεν δαγκώνουν; Και καλά εσένα, πες ότι σε συμπαθούν ...τους υπόλοιπους;

Ζίτσα είπε...

Δεν λεω τιποτα στους αλλους οτι τους ειδα και ετσι ειναι σαν να μην υπαρχουν για αυτους -φοβερο κολπο δοκιμασε το .πρεπει να τους πειραξεις για να σε δαγκωσουν.Ναι συνήθως τους αφηνω να πανε απο εκει απο οπου ειρθαν δηλαδη μια μικρη τρυπα καπου στον τοιχο .και ετσι κανενα προβλημα σε λιγα λεπτα ολα θα ειναι ο.κ

Maria Iribarne είπε...

Δεν με πείθεις!!!Μια φίλη της μάνας μου τη δάγκωσε μέσα από τα σεντόνια του κρεβατιού της! Αλλά τι να συζητάμε τώρα, εγώ φοβάμαι μέχρι και τις ακρίδες!!!

Ζίτσα είπε...

μαλλον τη δαγκωσε γιατι φοβοταν -λεω εγω τωρα !!! καλα κανεις και φοβασε τις ακριδες ειναι εντελως ακακες και ετσι δεν προκειτε να σε δαγκωσουν ποτε .

Ζίτσα είπε...

γιατι οπως
ειπαμε μας πειραζει οτι φοβομαστε !!!

Maria Iribarne είπε...

:-0000 Έχω κοντέψει να πέσω σε ρόδες αυτοκινήτου για να "γλιτώσω" από μια ακρίδα. Κι άλλα πολλά ευτράπελα, που ντρέπομαι να ομολογήσω....

Jimmy Bloody Rose είπε...

Ένα βράδυ από τις τελευταίες μου διακοπές στη μαμά-πατρίδα (ή το περασμένο Πάσχα, ή πρόπερσι το καλοκαίρι) ενώ κοιμόμουν το βράδυ, να 'σου ξαφνικά ένας σκορπιός στον τοίχο πάνω από το κεφάλι μου!!!
Περιττό να σου πω τι ακολούθησε!
(Αφού έβγαλα πρώτα μια κραυγή!!!)

Πάντως Κώστα, ούτε εγώ τους σκότωνα μέχρι πρότεινως (σκορπιούς και κατσαρίδες)! Έβαζα τους άλλους να κάνουν τη βρωμοδουλειά!

Οι σκορπιοί πάντως είναι το λιγότερο, διότι και να υπάρχουν 2-3, μπορείς και να μαγειρέψεις και να φας!Το χειρότερο είναι οι μύγες που μου κατέστρεψαν την άδεια μου το περασμένο Νοέμβρη!
Όχι τίποτα, αλλά πήγα με ένα σάκο ρούχα, και γύρισα επιπλέον και με 5 σακούλες σούπερ-μάρκετ!
Τίποτα δεν μαγείρευα!Όλο έξω!

Jimmy Bloody Rose είπε...

@Maria Iribarne : Καλά βρε Μαρία! Κι εσύ φοβάσαι τις ακρίδες; Ευτυχώς που δεν τις φοβόμαστε εμείς, για να σας πειράζουμε εσάς που τις φοβάστε!
Βέβαια μην το πεις σε κάποιον όπως ο Κώστας, γιατί πέτυχες την τέλεια εκδίκηση!
ΧΑΧΑ!

Jimmy Bloody Rose είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Jimmy Bloody Rose είπε...

Υ.Γ. Αυτή η στέρνα είναι από τις πιο καλλιτεχνικές που έχω δει!

ladybug είπε...

Απίστευτο μου φαίνεται να αφήνεις τους σκορπιούς να κυκλοφορούν ελεύθεροι :))

Ανώνυμος είπε...

ma giati ta perissotera sxolia einai gia tous skorpious??
as kanw kai to diko mou loipon: egw skotwnw mono kounoupia, myges kai katsarides (san diafimisi apolymantikis akougetai!). i alitheia einai omws oti kai sta ypoloipa entoma kanw ekswsi! mono kapoies araxnes anexomai gia sygatoikous..

Ζίτσα είπε...

Ναι πραγματικά δεν τους σκοτώνω τους σκορπιούς αλλά ξέχασα να σας αναφέρω κάτι –το ζώδιο μου είναι σκορπιός –δεν ξέρω αν παίζει κανένα ρόλο αυτό υποσυνείδητα -γιατί συνειδητά δεν πιστεύω και πολύ στα ζώδια .

Ναι jimmy η στέρνα είναι από τις ποιο καλλιτεχνικές που έχω δει και εγω . !!!