Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2007

Έφτασε η ώρα να παίξω

και εγώ στο παιχνίδι της αλήθειας ( δηλαδή να γράψω 5 αλήθειες για μένα ) που το τελευταίο διάστημα έχει κατακλύσει όλα τα blog και για αυτό θέλω να ευχαριστήσω τη Μαρία
και το Jimmy
για την πρόσκληση .Για να είμαι ειλικρινείς δεν με ενθουσιάζει το συγκεκριμένο παιχνίδι ,για τον εαυτό μου τουλάχιστον , στο να το διαβάζω όμως στα αλλά blog το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον .Στη δικιά μου περίπτωση είναι λίγο ποιο μπλεγμένα τα πράγματα και αυτό γιατί ένα μεγάλο ποσοστό των αναγνωστών του blog μου με ξέρουν και προσωπικά έτσι εγώ τώρα τι πρέπει να πω για να τους καλύψω , η θα πρέπει να γράψω για το υπόλοιπο ποσοστό που δεν με ξέρουν. Αν και έκανα φοβερό πρόλογο νομίζω !!! δεν θα συνεχίσω με τα 5 πράγματα για μένα τώρα πρώτον γιατί έχασα τον ρυθμό των σκέψεων μου και δεύτερον γιατί λέω να πάω να δω το ηλιοβασίλεμα
τώρα με την ησυχία μου λίγο ποιο ψηλά από το χωριό - στο επόμενο post θα τα έχετε σίγουρα .

6 σχόλια:

Jimmy Bloody Rose είπε...

Τη καλύτερη δουλειά θα κάνεις! Αδερφέ, σε ζηλεύω!
Πάω κι εγώ να φτιάξω καφέ και να τον πιώ στη γκρίζα μουνταμάρα του αττικού ουρανού!

νομίζεις... είπε...

Ότι καλυτερο

ladybug είπε...

Πώς μας την έσκασες έτσι!

kira είπε...

Νομίζω ότι είμαστε πολλοί αυτοί που περιμένουμε!

Maria Iribarne είπε...

Μου φαίνεται ότι κάνει τον δύσκολο, έτσι για να μας κρατάει σε αγωνία ;-)

Ζίτσα είπε...

Το καλό το πράγμα αργή να έρθει !!!!