Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2007

Την Κυριακή στις 3

θα μεταδοθεί σε επανάληψη η εκπομπή της ΕΤ3 ‘Κυριακή στο χωριό’ με θέμα τη Ζίτσα με διαφορετικά πλάνα από αυτά που είχαν προβληθεί στην πρώτη εκπομπή .Αυτά λέει η ανακοίνωση που έχει αναρτηθεί σε διάφορα σημεία του χωριού μας .
Νομίζω αυτή η εκπομπή θα έχει περισσότερο θεαματικότητα από την εκπομπή που παρουσιάσθηκε στα μέσα του καλοκαιριού ,την οποία βέβαια την είχαν παρακολουθήσει αρκετοί Ζιτσιώτες αλλά ο περισσότερος κόσμος δεν βλέπει τηλεόραση καλοκαιριάτικα..
Όλοι ΕΤ3 λοιπόν την Κυριακή στις 3 .





Ζίτσα 8 Νοεμβρίου 2007

10 σχόλια:

Unknown είπε...

''τη Ζίτσα με διαφορετικά πλάνα ''

Καλημέρα Κώστα.Υπάρχει κάποια πιθανότητα να μου γράψεις σε dvd την κυριακάτικη εκπομπή επειδή βγήκε νοκ αουτ η τηλεόρασή μου;( αποσυντονίζεται) Αν ναι σκέφτομαι να κάνω ''κάποιο μοντάζ'' με το dvd που είχα κάνει όταν μεταδόθηκε η εκπομπή μπας και βγεί κάτι καλύτερο. Με την ευκαιρία να πω πως το dvd της εκπομπής το εβγαλα σε 27 αντίγραφα γιατί τόσοι ήταν οι φίλοι και συνάδελφοι που μου το είχαν ζητήση. Ασε κόντεψε να πάρει φωτιά το αντιγραφικό... Ευχαριστώ...

Ζίτσα είπε...

ela re giorgo

den exo tipota na graco tin ekpompi -oute antigrafiko ston ipologisti .


kostas

Maria Iribarne είπε...

Πω πω, αυτό σημαίνει ότι θα ξαναδώ όλες αυτές τις πίτες και θα (ξανα)πάθω κρίση πείνας; Λυπηθείτε με!
Υ.Γ. Πρέπει να βρεις μια ντόπια μαγείρισσα να συνεργαστείς στο μπλογκ σου, Κώστα! Πώς θα ξεστραβωθούμε κι εμείς;;;

Unknown είπε...

''oute antigrafiko ston ipologisti .''

''Πρέπει να βρεις μια ντόπια μαγείρισσα να συνεργαστείς στο μπλογκ σου, Κώστα''

Βρέ Μαρία εδω δεν έχει αντιγραφικό στο pc t εσύ ζητάς να σου βρεί ντόπια μαγείρισσα για συνεργασίες; ΕΛΕΟΣ...

Maria Iribarne είπε...

Γιατί, βρε Γιώργο, τι δουλειά έχει το ένα με το άλλο, κι εγώ δεν έχω αντιγραφικό στον υπολογιστή μου, αλλά μαγειρεύω στο σπίτι μου :-)

Unknown είπε...

''κι εγώ δεν έχω αντιγραφικό στον υπολογιστή μου, αλλά μαγειρεύω στο σπίτι μου ''

Καλή απάντηση...
Πέραν αυτής όμως θεωρώ ανεπίτρεπτο κάποιος που ασχολείται με pc να μην έχει το πιό βασικό του εργαλείο περασμένο επάνω του.Και ειδικά ο Κώστας...:-):-):-)

ladybug είπε...

Εγώ σας είδα πάντως :)

Unknown είπε...

ladybug :'' Εγώ σας είδα πάντως ''

Ειλικρινά χαίρομαι που είδες την εκπομπή, θα χαιρόμουν όμως πιό πολύ άν έγραφες εδώ μέσα και τις όποιες εντυπώσεις σου δημιούργησε(η εκπομπή):-)

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν η εκπομπή με άριστα το 10 απο εμένα θα πάρει ενα 6
α) Ήταν καλό που απο κοινού όλα τα χωριά του δήμου έδωσαν το παρόν παρά τισ μικροπαρεξηγήσεις που δημιουργήθηκαν για το που πως και γιατί να γίνει η εκπομπή στην Ζίτσα
β) Παρακάτω διάβασα απο την εφημερίδα Νέοι Αγώνες "Βρίσκεσαι λοιπόν στην Ζίτσα. Σε έναν οικισμό ο οποίος αποτελούσε πάντα το Διοικητικό, Πνευματικό, Πολιτιστικό και Οικονομικό Κέντρο της περιοχής"΄.Τα παραπάνω αξιοποιήθηκαν απο την εκπομπή αλλά δεν μου έδειξε οτι αποτελεί και θα αποτελεί ένα χωριό το οποίο θα γίνει πόλος έλξης για τον κάθε επισκέπτη της περιοχής των Ιωαννίνων και των Ζαγοροχωρίων.Εκεί πρέπει να ποντάρουμε...
γ)Έγιναν πολλές αναφορές στα δυο μοναστήρια του χωριού τα οποία δεν γνωρίζω το κατα πόσο μπορεί να τα βρει ένας άνθρωπος ανοιχτά (ειδικά της Ζίτσας)
Πιστεύω οτι θα ήταν καλύτερο να μιλήσουν μόνο οι κάτοικοι παρα σύμβουλοι συμβούλων και πρώην γιάτι κοιτάμε μπροστά με τα λάθοι του παρελθόντος, με νέες ειδέες και άφθαρτα πρόσωπα.Τότε κάτι μπορεί να γίνει.
Τέλος, θέλω να σας πω πως ήταν μια καλή διαφήμιση για το χωρίο που μακάρι να γινόταν λίγο καλύτερα γιατί είναι ο τόπος που αγαπάμε και αξίζει περισσότερα.

ladybug είπε...

george,
Πολύ καλές εντυπώσεις μου άφησε.
Ήθελα έτσι κι αλλιώς να πάω, αλλά τώρα που ειδα την εκπομπή, το θέλω περισσότερο. Για κάποιον που δεν ξέρει (όπως εγώ), διαπιστωσα ότι είναι ένα πολύ όμορφο χωριό, με δραστηριότητα, με ενεργούς κατοίκους, κάθε άλλο παρά ένα ακόμα παρηκμασμένο ελληνικό επαρχιακό χωριό.
Νομίζω πως ήταν μια πολύ καλή διαφήμιση όπως είπε κι ο κώστας.