Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

πέρασε ένας χρόνος

από τότε που έβαλα αυτό εδώ το άρθρο ,
τώρα έλαβα μια νέα ενημέρωση πάνω στο θέμα και μπορείτε να την διαβάσετε ποιο κάτω :



14 Φεβρουαρίου 2009

«Ο Ευριπίδης διαχωρίζει τη δύναμη του Έρωτα σε δύο μορφές: Σε αυτή που μπορεί να οδηγήσει στην Αρετή και σε εκείνη που οδηγεί στην Αθλιότητα.».

Αναρωτιέμαι…αυτό που εγώ νιώθω για το χωριό μου είναι όντως ένας κρυφός «κακός έρωτας» ? Οι σχέσεις μας ξέρετε, είναι εκρηκτικές μα πάντα το νοσταλγώ!

Με αφορμή τα όσα έχουν γίνει τον τελευταίο χρόνο (και πάντα με τη διάθεση να επισκιάσω τις απόψεις μου απ το εορταστικό κλίμα της ημέρας -που αν και εμπορική εφεύρεση-πρέπει να είναι πάντα προτεραιότητα στη ζωή μας ), να εξηγήσω σε όσους διερωτώνται για την εξέλιξη της συμμετοχής μου στην προκήρυξη του Δήμου μας ..πως σύμφωνα με τον Ευριπίδη μάλλον οδηγήθηκα στην «Αθλιότητα.» και οι συνέπειες αυτής υπήρξαν καταστροφικές !

Ένα χρόνο μετά , αναθεωρούνται οι απόψεις όλων όσων έλεγαν ότι δεν υπήρξα και δεν ήμουν μόνιμη κάτοικος ίσως ούτε και δημότης στο δήμο μας , για να δικαιούμαι την εντοπιότητα !( Σίγουρα δεν ήρθα από το διάστημα , δεν έχω κενά μνήμης 26ετίας και διατηρώ τα λογικά μου! ).Εκ των υστέρων σίγουρα έχουν ένα δίκιο μόνο που οι ίδιοι είχαν ήδη μοιράσει απλόχερα την παραπάνω βεβαιότητα , και η σημερινή νικήτρια του διαγωνισμού είναι κάτοικος Ιωαννίνων , πρώην συνεργάτης συγγενικού προς το δήμαρχο προσώπου και καθόλου γνωστή προς το ευρύ κοινό της Ζίτσας . ( Να ευχηθώ φυσικά τα συγχαρητήριά μου και παιδιά ευτυχώς από όσο γνωρίζω δεν θα περάσουν πολλά χρόνια έως την συνταξιοδότησή της προκειμένου να πάρουμε σειρά και οι υπόλοιποι δημότες κάτοικοι- μόνιμοι και μη !!!)

Η επίσημη απάντηση της ενστάσεως από τον ΑΣΕΠ ανέφερε ότι αν και έχω όλα τα στοιχεία εναντίον των κατόχων βεβαιώσεων εντοπιότητας(από εισαγγελική παραγγελία παρακαλώ γιατί υπήρξε άρνηση να τα παραλάβω με ειρηνικές διαδικασίες ) , πρέπει να κινηθώ προσωπικά , εναντίον των υπευθύνων όπου σίγουρα θα τιμωρηθεί γιατί το κακό με την εξουσία των δημαρχάκων έχει παραγίνει σύμφωνα με τη γνώμη φίλου εισαγγελέα . Ο δήμαρχος ως δημόσια αρχή δεν μπορεί να ελεγχθεί απ τον καημένο τον ΑΣΕΠ (του κόψανε τα φτερά), που δεν έχει την δικαιοδοσία να κινηθεί αυτεπάγγελτα προς τον εισαγγελέα αμφισβητώντας τον . Welcome to GREECE !!!

Ουσιαστικά η χώρα μου και η δικαιοσύνη , ζητά από εμένα το λιγότερο 5 χρόνια ψυχοφθόρου κυνηγητού και δικαστηρίων (ποινικά και διοικητικά) προς την σημερινή δημοτική αρχή ( που προφανώς κατόπιν της θητείας της θα εξελιχθεί σε μια διαπροσωπική κόντρα …κι όποιος αντέξει ..) και περίπου 10000€ για τα δίδακτρα αξιοπρέπειας .

Δεν έχω αποφασίσει φυσικά για τις ενέργειες που θα πράξω ..είναι μεγάλο το δίλημμα γιατί εάν διέθετα τα παραπάνω μάλλον θα επέλεγα ένα super μεταπτυχιακό που στη φάση αυτή της ζωής μου θα βοηθούσε κατά πολύ το μυαλό μου , την καριέρα και τον μισθό μου !

Δεν θέλω μόνο να πιστέψω πως όλα ήταν απ την αρχή ένα καλά προσχεδιασμένο φιάσκο ! Δυστυχώς ήταν η πρώτη μου εμπειρία με τον δημόσιο τομέα ..και ενημερώθηκα ότι είναι σύνηθες φαινόμενο ..λες και οι δήμαρχοι της χώρας έχουν ενδοεπικοινωνία και δουλεύουν πριν από εμάς για εμάς ! ΑΧ ευτυχώς για μένα …δεν παρέμεινα στον τόπο μου άνεργη , περιμένοντας την εκάστοτε προκήρυξη καθησυχασμένη και στηριζόμενη στην αξιοπρέπεια και καλή θέληση της εκάστοτε δημοτικής αρχής. *Την ευθύνη στην δική μου περίπτωση δεν θα πρέπει να την αναλάβει μόνο ο δήμαρχος που προφανώς λειτούργησε λάθος αλλά και όλοι οι συντελεστές που βοήθησαν στο έργο του ( θεατρικοί και μη) !!!

Απ την άλλη , ο έρωτας πάντα κρύβει αναπάντεχες αρετές !!! Οι ψυχολογικές μου μεταπτώσεις καθ όλη την περίοδο αυτή (χαρά-υπομονή-προσδοκία-ανησυχία-θυμό-απογοήτευση-λύπη-ελπίδα), με οδήγησαν να στραφώ στην δουλειά μου με τόση ενέργεια που πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκε και η προαγωγή μου!!! Κύριε Δήμαρχε σας χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ και ελπίζω την επόμενη φορά να μην βρεθεί στη θέση μου ένας νέος θρασύς-ονειροπόλος άνεργος υποψήφιος !

Το κείμενο αυτό κατά την προσωπική μου άποψη δίνει ορισμένες απαντήσεις στο «ελβετικό θαύμα στην Μαγνησία ».

Προτείνω στον δήμο να ρισκάρει να δώσει για να πάρει ! Μόνο που , προς αποφυγή παρεξηγήσεων , σε καμία περίπτωση δεν εννοώ τις ζαρντινιέρες που ομορφαίνουν την πλατεία !

Ερωτευθείτε τον εαυτό σας, τις ζωές σας , τα όνειρά σας !


Κοντονίκα Ξένια



8 σχόλια:

Jimmy Bloody Rose είπε...

Welcome To The Jungle!

Άκου να δεις κοπελιά, δεν έχεις ταλέντο για να διοριστείς σε δημοτικό ή δημόσιο φορέα, διότι σου λείπει ένα βασικό προσόν!

Η ανέχεια και η αντοχή στην κάθε τέτοιου είδους μαλακία και απατεωνιά που γίνεται σε αυτούς τους φορείς!!!
ΑΗΔΕΙΑΑΑ!!!

Αυτά θα υπάρχουν ΠΑΝΤΑ στην Ελλάδα του "Ρε, ξέρεις ποιος είμαι εγώ;"!!!

Κι όσο πιο πολλά χρόνια έχει αράξει ένας κώλος σε μία καρέκλα, τόσο πιο μεγάλο καροτσάκι χρειάζεται!
Τί; Γιατί θέλει το καροτσάκι;
Γιατί τον βαραίνουν τόσο πολύ τ' Rχ: του που δεν μπορεί να τα κουβαλάει! Χρειάζεται κάποια βοήθεια!
LOL

Υπομονή!

Ανώνυμος είπε...

θα πας μπροστά γιατί το αξίζεις
Να κρατήσεις μόνο τον αγνό ερωτά σου για τον τόπο σου και άσε τους μικρούς και μίζερους στη φτώχια του μυαλού τους που λειτουργεί μονο
για τις προσθετοαφαιρέσεις ψήφων και έ λ ε ο ς πια με το μισθό των αιρετών. Κατά τα άλλα η αγάπη για τα κοινά και η προσφορά ,τους οδήγησε στην τοπική Αυτοδιοίκηση,που τα πουλάτε αυτά ρεεεεεε.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στον "χ" ..

Λοιπόν για να είμαι ξεκάθαρη κι επειδή μάλλον είμαστε απ το ίδιο χωριό κι χρησιμοποιούμε τις ίδιες παροιμίες ..

Σου συνιστώ να διαβάσεις προσεκτικά όσα έγραψα , να καταλάβεις αγαπητέ μου για ποιόν λόγο το έκανα "επώνυμα" -εγώ τουλάχιστον ...Και να σε διαβεβαιώσω οτι σε αυτέσ τισ περιπτώσεισ το παιχνίδι παίζεται κατα προτεραιότητα αυστηρώς μεταξύ των μόνιμων κατοίκων !
και εδώ-απ τη στιγμή που υπάρχει ως κριτήριο - είναι η μόνη εξαίρεση που τα "άλλα" που λέσ δεν χωράνε ..
εκτός αν έχεισ κάποια επιπλέον ενημέρωση στο θέμα και θέλεισ να συμβάλλεισ ενεργά και να διαλευκάνεισ το ζήτημα χωρίς εγώ να παραπληροφορώ τουσ αναγνώστεσ ..παρακάλω θα δεχτώ κάθε βάσιμο επιχείρημα..αφού πρώτα σου ζητήσω να διαβάσεισ την προκύρηξη καλά !

οσο για το όσα δεν φτάνει η αλεπού ...να σε ενημερώσω οτι στην συγκεκριμένη προκύρηξη ..με εφαρμογή του νόμου και των διακιωμάτων μασ κατα γραμμα..ήμασταν πρακτικά και τυπικά και επίσημα και όπωσ θέλεις πές το δύο άτομα που είχαμε προτεραιότητα έναντι των υπολοίπων ...η δεύτερη συνάδελφος ουσιαστικά είχε τα περισσότερα μόρια απο εμένα λόγω τησ εμπειρίασ τησ ..αλλά και πάλι δεν είδα στο αποτέλεσμα να παίρνει εκείνη τουλάχιστον την θέση ..
αυτά για να λύσω την απορία σου και να βοηθήσω να ξεκαθαρίσεις μέσα σου κάποια θέματα που δεν γνωρίζεισ εκτόσ εαν απλά δεν θέλεισ να καταλάβεισ..

εννοείται οτι με ενοχλεί που δεν πήρα την θέση αλλά δεν θα είχα και κανένα λόγο να εκθέσω στους ανώνυμουσ αναγνώστεσ το όνομά μου εάν πίστευα οτι το αποτέλεσμα είναι δίκαιο ..ή αν ήμουν σίγουρη οτι αυτό που συνέβει σ εμένα δεν θα επαναληφθεί στο μέλλον για τα αδέρφια μου..ή τα παιδιά σου..!

και εφόσον έδειξεσ ενδιαφέρον να μάθεισ τα υπόλοιπα προσόντα μου , μπορώ όποτε θελήσεισ να σου στείλω το βιογραφικό μου ..
για το οποίο πλήρωσα και δούλεψα τόσο ωστε να μην επιτρέπω σε κανένα δήμαρχογνωστικό ή μη να το υποτιμά..

ΞΕΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

θέλω να απαντησω στον "χ" ότι ανεξαρτήτως μορίων προτάσσονται οι μονιμοι κατοικοι του δήμου Ζίτσας ΄καθως και των όμορων παραμεθόριων Δήμων, όπως αναγράφονται στην προκήρυξη εαν λοιπόν δεν ειχε η συγκεκριμένη κυρία την βεβαιωση του δημάρχου ότι ειναι μόνιμη κάτοικος Σακελαρικού παρακαλώ (ουδέποτε φυσικά υπήρξε,το Σακελαρικό για μας που ξέρουμε εχει όλους κι όλους καμιά 20αριά)δεν θα γραφόταν το ονομάτης στον πίνακα προς τον ΑΣΕΠ.Ολα τα σχετικά περί προσόντων ειναι παραπληροφόριση

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ , ΝΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ...

ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΑΝΑ 3 ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΖΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΝΟ ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ..
ΕΥΤΥΧΩΣ...
ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ..

ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ ..

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΚΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠ' ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ????

ΨΥΧΑΝΑΛΥΘΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ..!!!!!

1) ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΑΣ...
2)ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΗ..

ΑΝΤΕ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ...ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΙΣΑΙ...ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΞΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΜΟΥΡΗ ΣΤΟΝ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ..

ΕΕ ΟΧΙ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ..

ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΗΤΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΑΚΟΥ !!!!!
ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙ ΑΞΙΖΟΥΝ !!!!!!!!

ΘΑ ΡΘΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕΙΣ?

ΒΑΛΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ...

ΤΣΟΥ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

poso dikio exete oloi sas.egw ena katalava ,sthn ellada ligoi dhmiourgou kai poloi fliarun!despina

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι..

Το πρόβλημα όμως πιστεύεις οτι το χουν μόνο εκείνοι που φλυαρούν ή...κι
εκείνοι που είναι διαθέσιμοι να στηθούν στα τέσσερα περιμένοντας τους πρώτους ..για να καβατζωθούν ?????
Ξέρεις πόσους τέτοιους νεοέλληνες έχουμε????Πολλούς ..πάρα πολλούς ..

Ενα μεγάλο ανεπίσημο μπουρδέλο γίναμε ...
απλά πίσω απ τη "καλή" θέση , το εξοχικό στη Βυτίνα , την "βουλγάρα" γιατρέσα κόρη και τη σύνταξη της πεθεράς θα κρύψουμε την προστυχιά μας..

Συγνώμη αν αυθαδίασα ..αλλά τελείως συνειρμικά ...εγω μόνο τις πουτάνες ξέρω που κάθονται χωρίς τύψεις να τις πηδάνε για πέντε ξεκούραστα φράγκα..

Ανώνυμος είπε...

Δυστηχως Ξενια μου οι παντες και ακομα χειρωτερα στο χωριο μας δεν λειτουργουν με το συμφερον του χωριου μας και δεν κοιτανε ουτε τον συγχωριανο μας (οπως εσυ ξαδερφη μου που μεγαλωσες και σχολειο πηγες στη Ζιτσα) αλλα το συμφερον το δικο του και ακομα χειροτερα το κομματικο συμφερον τους το οποιο εγω το εζησα πρωσοπικα τον τελευταιο εναμιση χρονο ως μελος του πολιτιστικου συλλογου του χωριου μας!Ολοι οσοι λειτουργουν στην τοπικη αυτοδιοικηση και η προηγουμενη δημοτικη αρχη αλλα και η τωρινη ειμαι σιγουρος 100% αν δεν εισαι ενταγμενη στο κομμα το οποιο ανηκουν δεν υπηρχε περιπτωση να σε βοηθησουν! Παντως καλα εκανες και το δημοσιοποιησες το θεμα και εμεις οσο μπορουμε θα σε βοηθησουμε μπας και ξυπνησουν οι αρμοδιοι και κανουν το χωριο μας πολυ καλυτερο απο οτι ειναι!Μπας και κοιταξουν τον συχγωριανο τον ξαδερφο τον φιλο τον αδερφο μας! Με αγαπη και εκτιμηση Κορνηλιος!