Δευτέρα 3 Απριλίου 2006

Μια φωτογραφία και κάποιες σκέψεις

Δευτέρα βράδυ και μια νέα εβδομάδα έχει αρχίσει ,η μέρα έχει μεγαλώσει αρκετά και αυτό είναι εμφανές πια. Πριν λίγη ώρα έχει δύσει ο ήλιος, έχω και μια φωτογραφία μετά το ηλιοβασίλεμα.
Μου αρέσουν τα σύννεφα στη φωτογράφηση και συνέχεια βγάζω φωτογραφίες με σύννεφα, πιστεύω ότι αυτό γίνεται γιατί ποτέ δεν είναι τα ίδια και αυτό μου τραβάει το ενδιαφέρον.
Φανταστείτε να ζούσαμε σε ένα μέρος χωρίς σύννεφα!!!! Δεν νομίζω να ήταν ωραίο. Σήμερα στο χωριό οι αραιές νεφώσεις το πρωί πυκνώσανε το μεσημέρι και έδωσε κάποιες τοπικές μπόρες , αλλά μέχρι εκεί. Το απόγευμα σταμάτησε και στη φωτογραφία βλέπετε τον ουρανό πως ήταν πριν λίγο .
Έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που άρχισα το blog, ήταν πέρυσι τέτοιες μέρες και σε κάποια κουβέντα με κάποιον συγγενή διαπιστώσαμε την ανάγκη ή την έλλειψη μπορείς να πεις ενός site για τη Ζίτσα. Έτσι μετά από κάποιες μέρες σκέψεις για τη μορφή του κατέληξα σε αυτό εδώ. Νομίζω ότι κάτι έχουμε κάνει και σε αυτό είστε και εσείς όλοι υπεύθυνοι με τη καθημερινή ανάγνωση του .
Αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω .
Οι σημερινοί αναγνώστες του blog έφτασαν τους 22 μέχρι την ώρα που μιλάμε .
Αρκετά μεγάλος αριθμός, έχω τη δυνατότητα να βλέπω και την ακριβή ώρα την οποία μπαίνει ο καθένας και έχω διαπιστώσει ότι την ίδια στιγμή το διαβάζουν 2 ή και κάποιες φορές 3 άτομα ταυτόχρονα. Αν είχαν τη δυνατότητα να μιλούν και μεταξύ τους ώστε να γίνεται διάλογος θα ήταν ακόμη καλύτερο, για αυτό όσοι το διαβάζετε αφήστε κάποιο μήνυμα ή ένα σχόλιο που ξέρεις μπορεί κάποιος συγχωριανός εκείνη τη στιγμή να το διαβάσει και η χαρά θα είναι μεγαλύτερη και για τους 2.
Μέχρι εδώ η ανάλυση σήμερα και η κατάθεση απόψεων ( άρχισε και ο Ολυμπιακός στην τηλεόραση !!)
Να δώσω χαιρετίσματα στο φίλο από την Αμερική που βλέπω ότι παρακολουθεί συχνά το blog , στην Κοζάνη ,στην Κρήτη, στην Αθήνα και σε κάποιον από την Βαρκελώνη που είδε το blog σήμερα .
Τα λέμε ...

Image Hosted by ImageShack.us

Ζίτσα 03 Απριλίου 2006

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα.πάρα πολύ καλό το σαιτ αυτό αλλα πολύπλοκο και πολύ αγγλικούρα στο τροπο χειρισμού του.τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγω που δε σκαμπάζω και πολλά.αν ο τρόπος γραφής καιη αποστολή μηνυμάτων ήταν πιο απλή ( κάτι σαν το forum του pas,gr )τότε προσωπικά εγω αλλά και άλλοι φίλοι θα μπορούσαμε να μιλάμε με τα μυνήματά μεταξύ μας αλλα και να στέλνουμε διάφορα πράγματα που ισως ενδιαφέρουν όπως σχολια, φωτογραφίες, μουσική, προγράμματα κλπ.μια ιδέα μου είναι. Λάρισα...