Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2006

Δευτέρα βράδυ

και ας ξεχάσουμε τα στρατιωτάκια ας πάμε σε κάτι πολύ ποιο ωραίο .Να πούμε για αρχή ότι η μέρα σήμερα ήταν συννεφιασμένη και είχε και λίγο βροχή το πρωί αλλά μετά το μεσημέρι έφτιαξε ο καιρός.
Ποιο κάτω θα αναφέρω μια ιστορία που μου έτυχε την χτεσινή μέρα , χτες ενώ έβγαινα από το μαγαζί μου βλέπω ένα κύριο με κάτι χάρτες στα χέρια να έρχεται προς το μέρος μου και να με ρωτάει για το πώς πάει ο δρόμος για τα Ζαγοροχώρια ,αφού του έδειξα το δρόμο μετά του είπα αν έχει πάει στο θεογέφυρο -μου απάντησε ότι δεν το ήξερε το μέρος και γενικά πιάσαμε μια συζήτηση .Στο τέλος μου λέει ότι πριν 20 χρόνια είχε στη δουλεία του κάποιον από τη Ζίτσα θυμόταν όμως μόνο το μικρό όνομα του (ο κύριος έχει σκάφος και πραγματοποιεί κρουαζιέρες ) μετά από κάποιες διευκρινίστηκες ερωτήσεις βρήκαμε ποιος είναι ο Ζιτσιώτης που δούλευε σε αυτόν. Από ότι ξέρω ο Ζιτσιώτης που δούλεψε στον κύριο Τάσο (το όνομα του κυρίου ) είναι τακτικός αναγνώστης του blog μου και τώρα που θα διαβάσει την ιστορία μου πιστεύω να χαρεί πολύ .Ο κύριος Τάσος μου είπε για το πόσο καλός υπάλληλος ήταν και πόσο ωραία περάσανε τότε .Ποιο κάτω υπάρχει η ιστοσελίδα του κυρίου Τάσου ελπίζω να θυμηθεί περισσότερα ο συγχωριανός μας διαβάζοντας την. Εδώ θα το δει .
Μου είπε να γράψω την ιστορία στο blog μου και να πω χαιρέτισμα από αυτόν και τη σύζυγο του στον συγχωριανό μας .
Είναι λίγο προσωπικό το σημερινό κείμενο αλλά επειδή μου άρεσε όλη η ιστορία και ο κύριος Τάσος ήταν πολύ ωραίος τύπος και του υποσχέθηκα ότι θα δημοσιεύσω το κείμενο έτσι έχουμε σήμερα την ποιο πάνω ιστορία.

Αν θέλει ο συγχωριανός μας για τον οποίο αναφέρετε η ιστορία ας μου στείλει ένα e-mail. Δεν νομίζω να μην καταλάβει για ποιον αναφέρομαι

Ζίτσα 13 Νοεμβρίου 2006

Δεν υπάρχουν σχόλια: