Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2006

Ξαφνιάστηκα ευχάριστα

μόλις άνοιξα το internet σήμερα και είδα τα μηνύματα μου στο blog μου ,είναι παρά πολύ ωραίο συναίσθημα να ξέρεις ότι έδωσες με 2 λόγια δικά σου και 2 φωτογραφίες ,τόσες σκέψεις ,τόσες αναμνήσεις τόσες εικόνες σε αυτούς που τα διαβάσανε , μου έρχεται να βγω έξω μέσα στη βροχή ( άρχισε πάλι πριν λίγο ) και να βγάζω συνεχεία φωτογραφίες το χωριό . Μετά σκέφτηκα να βάλω τον ήχο της βροχής που χτυπά στη σκεπή .Αλλά στο τέλος κατέληξα στο αρχειο μου και βρήκα μια φωτογραφία του χωριού που είναι τραβηγμένη πέρυσι τον Δεκέμβριο και πραγματικά πλησιάζει πάρα πολύ με την εικόνα που έχει αυτή τη στιγμή το χωριό ,μόνο που τα φύλλα στα δέντρα δεν είναι τόσο κόκκινα ακόμη ,είναι ένα τόνο ποιο κίτρινα .
Εκτός από αυτό εδώ θα δείτε και μια σπάνια φωτογραφία του χωριού από ψηλά είναι τραβηγμένη από αεροπλάνο και δύσκολα τι συναντά κανείς ,πρέπει να είναι περίπου γύρο στο 1993 ,έτσι κατάλαβα από κάποιες λεπτομέρειες που παρατήρησα μέσα σε αυτή

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω πάρα πολύ το φίλο Γιώργο για τη φωτογραφία αυτή.

Σύντομα θα έχω νέες φωτογραφίες του χωριού (πραγματικά πολύ σύντομα )

Ζίτσα 22 Νοεμβρίου 2006

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απορία: γιατί ξαφνιάστηκες; Θα έπρεπε να το ξέρεις πως αυτό το κάνεις καθημερινά! Είσαι ο "άμεσος" σύνδεσμος μας με το χωριό. Καλό απόγευμα!!!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απολύτως! Καθημερινά μας δίνεις την δυνατότητα να "ταξιδέψουμε" στο χωριό, και για να ακριβολογήσω, σε μία εξιδανικευμένη εικόνα του χωριού, έτσι ακριβώς όπως το έχουμε "φυλαγμένο" στην πιο ζεστή γωνιά του μυαλού και της καρδιάς μας.
Αυτό που έχεις καταφέρει είναι πραγματικά σπουδαίο μέσα στην απλότητά του!
Εγώ προσωπικά θα ήθελα να σε ευχσαριστήσω γι'αυτό.

tallarin cervecero είπε...

a great kiss for you.I hope that you are o.k.
your friend from chile.
Marcelo.

Ζίτσα είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια !!!
Hello Marcelo I am fine tnx 
:)