Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2006

Κυριακή πρωί

και αν και δεν χρειαζόταν τόσο πρωινό ξύπνημα σηκώθηκα νωρίς και ανοίγοντας το παράθυρο του δωματίου μου είδα την ποιο κάτω εικόνα
. Βλέποντας το θέαμα παίρνω θετική ενέργεια για την υπόλοιπη μέρα ,τα χρώματα των δέντρων που μόλις αρχίζουν να φαίνονται έντονα από τις ακτίνες του ηλίου , η πρωινή ομίχλη στο βάθος το βουνό απέναντι να φαίνετε τόσο καθαρά είναι όλα τέλεια. Στη συνέχεια όλοι οι δρόμοι οδηγούσαν στην Καρίτσα εκεί είχαμε τοπικό ντέρμπι μεταξύ των Ζίτσας και της Καρίτσας . Λόγο και του καλού καιρού είχε πολύ κόσμο στο γήπεδο Η ομάδα μας ήταν ανώτερη και επιβλήθηκε άνετα με 3-0 ποιο κάτω έχω πλούσιο φωτογραφικό ρεπορτάζ από το ντέρμπι . 1 ,2, 3 , 4,
5
Γενικά ήταν μια ωραία μέρα για βόλτα σήμερα στο χωριό.
-καλή εβδομάδα σε όλους σας

Ζίτσα 26 Νοεμβρίου 2006

2 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

Πω πω!!!

Κι όταν σκέφτομαι τί βλέπουν οι περισσότεροι κάτοικοι των πόλεων όταν ξυπνούν...

Είσαι τυχερός φίλε μου

καλό βράδυ

(εγώ δεν έχω παράπονο, αν και ζω στην Θεσσαλονίκη είμαι σε απίθανο μέρος)

Ζίτσα είπε...

Γεια σου φίλε μου εγώ δεν σκέφτομαι ποτέ τι βλέπουν οι περισσότεροι κάτοικοι των πόλεων ,δεν βλέπω το λόγο να το κάνω.
Εμένα το θέαμα αυτό με ευχαριστεί πραγματικά

Και εσύ είσαι τυχερός γιατί εκτιμάς το μέρος που ζεις
εκεί βασίζετε η τύχη μας
μόνοι μας μπορούμε να την αλλάξουμε.
Να είσαι καλά

Κώστας