Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2006

Με ομίχλη ήταν σκεπασμένο

κατά το μεγαλύτερο μέρος της σημερινής ημέρας το χωριό . Η κίνηση στο κεντρικό
δρόμο του χωριού κυμάνθηκε σε υψηλά επίπεδα κατά τις πρωινές ώρες .Βέβαια αν κάποιος πήγαινε προς τον Αι λια θα συναντούσε την εξής εικόνα λίγο πριν φτάσει στο μοναστήρι, εκεί το τοπίο είναι φανταστικό και χωρίς την ομίχλη όλες τις εποχές . Προχωρώντας και περνώντας την δεύτερη είσοδο της γιορτής βλέπεις το δρομάκι που σε οδηγεί προς τα πίσω ,και αυτό να παρουσιάζει ένα όμορφο θέαμα
καθώς είναι τα πάντα βρεγμένα και σκεπασμένα με ομίχλη . Κάπως έτσι είναι η εικόνα που παρουσιάζει το χωριό μας σήμερα






Ζίτσα 20 Δεκεμβρίου 2006

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θέλω να πάω στο χωριό μου! θέλω να πάω στο χωριό μου! θέλω να πάω στο χωριό μου! θέλω να πάω στο χωριό μου! θέλω να πάω στο χωριό μου! Αμάν βρε Κώστα! Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνεις! Υπέροχες φωτογραφίες του χωριού μας και εμείς μακρυά του. Κάθε μέρα με κάνεις να θέλω όλο και περισσότερο να τα παρατήσω όλα και να έρθω στο χωριό...
Την καλησπέρα μου σε όλους

Maria Iribarne είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες, Κώστα. Αν χιονίσει θέλω κι άλλες! (καλόμαθα τώρα!!!!!)

Νικηφόρος Σπουργίτης είπε...

Ιδιαιτέρως η τρίτη φωτογραφία με το παραμυθένιο δρομάκι στο δάσος με ομίχλη !
Κώστα
είσαι ωραίος. Καλές γιορτές, καλά Χριστούγεννα.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας σε όλους πραγματικά οι φωτογραφίες είναι υπέροχες αλλά δεν κάνω κάτι εγώ για να βγουν υπέροχες απλώς το χωριό μας είναι υπέροχο και εγώ το μόνο που κάνω είναι να το αποτυπώνω με τη φωτογραφική μου και να σας το μεταφέρω .Σας ευχαριστώ πάντως όλους
Σύντομα θα υπάρχουν και νέες φωτογραφίες
Από την Κυριακή και μετά μιας και δεν θα υπάρχει δουλεία μάλλον θα έχουμε αρκετό υλικό απ το χωριό μας

Κώστας