Τετάρτη 1 Μαρτίου 2006

Περίεργους προβληματισμούς

Τετάρτη βραδάκι και από ποιο νωρίς σκέφτομαι για το τι θα γράψω στο σημερινό άρθρο στο blog μου ,για να είμαι ειλικρινής δεν έχω καταλήξει σε κάτι που να με ικανοποιεί ,αλλά δεν μου πάει και να το αφήσω και έτσι .
Λέω να ξεκινήσω με κάτι σχετικό με την περίοδο που βρισκόμαστε τώρα ,τις απόκριες δηλαδή .
Τις τελευταίες μέρες πηγαίνοντας στα Γιάννενα και βλέποντας στο δρόμο κόσμο ο οποίος είναι μασκαρεμένος παρατηρώ μια εντελώς διαφορετική συμπεριφορά από ότι συνήθως ,για να γίνω πιο συγκεκριμένος βλέπεις τους ανθρώπους να σε κοιτούν να τους χαμογελάς να σου χαμογελούν και αυτοί , να κάνουν κινήσεις που δεν θα έκαναν χωρίς τη μάσκα , να λένε πράγματα που δεν θα λέγανε χωρίς τη μάσκα γενικά νιώθουν όλοι πολύ χαρούμενοι .
Δεν ξέρω αν μπορώ να πω ότι είναι σαν να απελευθερώθηκαν από κάτι .
Τι όμως ?
Μήπως από την καθημερινότητα .
Δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω κάτι με σιγουριά αλλά με στενοχωρεί το γεγονός ότι αυτό το πράγμα γίνετε μόνο τις απόκριες και με τις μάσκες και γιατί να μην γίνετε και χωρίς τις μάσκες και σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο.
Γιατί χρειαζόμαστε τις μάσκες ? Σαν κατάντια μου φαίνεται τις εποχής μας , του πολιτισμού μας .
Δεν ξέρω τι να πω.
Κάπου διάβασα ότι ο Όσκαρ Ουάιλντ είχε πει « Αν θέλεις να σου πουν οι άνθρωποι την αλήθεια πρόσφερε τους μια μάσκα ! »
Περίεργους προβληματισμούς έχω σήμερα !!!
Δεν έχω γράψει και κάτι για το χωριό
Γενικά έχει ησυχία αυτή την περίοδο ,δεν ξέρω ακόμη αν γίνει κάτι για τις απόκριες . πιστεύω θα ανάψουν φωτιά στην πλατειά , την επόμενη θα έχει λαγάνα στον Αι΄λια γενικά ότι γίνετε συνήθως αυτές τις μέρες.
Παλιότερα γινόταν ποιο πολλά πράγματα τώρα όλο και λιγότερα .
Ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό ? ( απλός ρωτάω , χωρίς υπονοούμενα )
Τελειώνοντας το άρθρο νιώθω συναισθήματα ευχαρίστησης για αυτά που έγραψα πιο πάνω, μάλλον ήθελα να τα πω και για αυτό τώρα νιώθω καλύτερα.



εδώ Θα διαβάσετε για το τι έγινε στο χορό της αδελφότητας είναι όλα πολύ αναλυτικά



Ζίτσα 1 Μαρτίου 2006

Δεν υπάρχουν σχόλια: