Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2006

Σκόρπιες σκέψεις

Τετάρτη 15 Φεβρουάριου 2006

Έχουνε περάσει αρκετές μέρες από την τελευταία φορά που έχω γράψει κείμενο και έτσι ένιωθα την ανάγκη να γράψω κάτι σήμερα το θέμα όμως είναι ότι δεν έχω κάτι συγκεκριμένο να πω έτσι ή θα γράψω ότι νάνε η δεν θα γράψω τίποτα
Είμαι σε δίλημμα ………………………για τι να κάνω?
Μετά από αρκετά λεπτά σε δίλημμα αποφάσισα να γράψω ότι νάνε !!!!
Βαρέθηκα να λέω για τον καιρό ,πάντως σήμερα είναι αρκετά καλός με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες τις πρωινές ώρες και στο διάστημα της ημέρας η θερμοκρασία ανεβαίνει λίγο .
Κάποιοι έχουν ξεκινήσει να πηγαίνουν στα αμπέλια , περισσότερο από ότι κατάλαβα γιατί βαριούνται να καθίσουν σπίτι με τέτοιες ωραίες μέρες. Τώρα που το λέω αυτό όμως μου έρχεται και το άλλο στο μυαλό ότι μπορεί να νιώθουν τύψεις άμα καθίσουν σπίτι ότι είναι τεμπέληδες ,άχρηστοι και δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Νομίζω είναι ένα χαρακτηριστικό τις κοινωνίας μας όποιος δεν δουλεύει να χαρακτηρίζεται κάπως διαφορετικά και συνήθως αυτό γίνετε από τους μεγαλύτερους που έχουν ζήση άλλες καταστάσεις και βασικά αυτοί είναι που το εφαρμόζουν περισσότερο αυτό .Για μένα παντός δεν είναι και κακό πράγμα να καθίσεις και να μην δουλεύεις για λίγο να αράξεις να σκεφτείς το νόημα της ζωής ,να φιλοσοφείς ,να ζωγραφίσεις και δεν ξέρω εγώ τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο καθένας με ένα μέτρο όλα αυτά γιατί και η δουλεία χρειάζεται αλλά με μέτρο και αυτή όπως όλα τα πράγματα .Τώρα πάνω σε αυτό το θέμα ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει και δεν θα έχει και άδικο νομίζω.
Περιμένω την άποψη σας αλλά δεν νομίζω να στείλει και κανένας τίποτα , πάντως εγώ τα είπα.
Σκέφτομαι τι άλλο μπορώ να γράψω … . … .
Ά τώρα που θυμήθηκα οι γυναίκες του χωριού κάτι ετοιμάζουν για την τσικνοπέμπτη περισσότερα θα γράψω όταν το ανακοινώσουν επίσημα .
Έγινε και ανασχηματισμός χτες !!!
Μια μικρή φανταστική ιστορία με δόσεις αλήθειας
Κάποτε κάποιος είχε κάτι κότες και τις είχε έξω και ξεσκέπαστες ,
πήγε λένε ένα κλιμάκιο μιας κρατικής υπηρεσίας και μόλις τις είδε έτσι του είπε πουτ δε κοτ΄ς αντερ σαμγουερ !!!!!
Αυτός δεν άκουσε και έτσι του έριξαν πρόστιμο , και ζήσανε αυτοί καλά και οι κότες καλύτερα.
Πέρα από την πλάκα κάποιος σε γειτονικό χωριό πλήρωσε 3.000 ευρω για το συγκεκριμένο παράπτωμα.
Νομίζω έφτασα στο τέλος των σημερινών σκέψεων μου , τώρα όμως πρέπει να βάλουμε και μια φωτογραφία ,
μια κότα !!!
ταιριάζει αρκετά
Image Hosted by ImageShack.us
η φράση ότι νάνε καλύπτει πλήρως το σημερινό κείμενο


- Κάτι extra που βρήκα σε μια αναζήτηση τώρα διαβάστε αυτό
το ενδιαφέρον κείμενο από την τοπική εφημερίδα,που αφορά το χωριό μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: